Loes (Marloes Goossen) wilde voor zichzelf beginnen en had naast een logo ook een naam nodig. Haar corebusiness: pepsessies, coaching en interculturele training. Tijdens pep- en coachingssessie is het belangrijk dat je je ontspant en dicht bij jezelf blijft. Bij interculture training staat het inleven in een ander centraal. Loesenup!
Het logo is strak, eenvoudig en clean. Dit in contrast met de energieke en vrolijke prints in de huisstijl. In haar huisstijl kan ze gebruik maken van elke print die bij haar past. Zolang deze is opgebouwd uit de 7 huisstijlkleuren van Loesenup. Zo zul je zien dat er ook energie kan ontstaan binnen een huisstijl.
Kijk hier voor meer informatie over Loesenup.
Wat ben ik blij dat ik Annemiek heb gevraagd een naam en logo voor mijn bedrijf te bedenken. Na een aantal prettige meetings wist ze iets te bedenken voor Loesenup dat precies weergeeft wie ik ben!
- Marloes Goossen