In opdracht van Emil Muller & Jan van Halst en in samenwerking met Adwise heb ik een nieuw logo en visuele identiteit ontwikkeld voor hun training & coaching bureau BeRobin. Het beeldmerk van BeRobin is een roodborstje (in het Engels: robin). Dit kleine vogeltje staat voor verandering en groei, voor de ontwikkeling van wilskracht en creativiteit, en voor de kracht van passie. Sommigen zien roodborstjes zelfs als een gids naar de magie van het leven.
Voor ons training en coaching bureau waren wij op zoek naar iemand die onze waarden en visie mooi en pakkend om kon zetten naar beeld. Annemiek is naast een hele prettige persoonlijkheid ook heel goed in staat geweest om ons verhaal en de diepere betekenis te vertalen naar een prachtige visualisatie! Een aansprekend logo met zegel, mooie huisstijl en de pakkende lijfspreuk be open, be vulnerable, be brave, be … Wij geloven in duurzame partners en dat vertrouwen heeft Annemiek volledig bij ons gewonnen!
- Emil Muller